Dødsfald - Jens Tang

12813984 10154086396066450 3061170919817316753 n

Familien meddeler på facebook at Jens Tang, er gået bort efter en pulsåre var sprunget, tirsdag den 15. marts.
Jens Tang var en kendt kusk på konkurrence banerne med sit flotte sorte 2-spand Oldenborg heste over hele landet. Han ikke bare kørte heste, men p.g.a. sin lidt dårlig gang også en cyklende kusk.
Familien skriver:

"Igår mistede vi vores elskede far. Hans aorta bristede tirsdag 15/3, hvor han mistede meget blod. Hans chancer for overlevelse blev vurderet som meget små, men han trodsede alt og alle og rejste sig fra sengen torsdag morgen. Velvidende at der var stor risiko for en ny blødning kæmpede han sig tilbage til livet med oprejst pande. Han var fast besluttet på at snyde lægerne og lære dem noget nyt.
Vores forældre fik fejret guldbryllup i søndags, dog ikke i de ønskede omgivelser, men det vigtigste for dem var at familien var omkring dem.
Hver dag fik vores far fornyede kræfter og igår fik han at vide at der var en chance for en stabiliserende operation. Men indtil denne operation ville der stadig være stor risiko for en dødelig blødning. Den indtraf desværre kort efter den gode nyhed.
I de kritiske dage var vi hos vores far på skift, han udtrykte sin taknemmelighed og vi fik lov at være tæt på ham som vi helst ville.
Vores far har altid udvist viljestyrke og kæmpet for alt i livet, han har for os alle fire altid været det største forbillede, som ingen andre kunne leve op til. Han lærte os at intet er umuligt, men det kan bare være fandens besværligt. Et unikt menneske er alt for tidligt taget fra os.
Kære Far, æret være dit minde, dine børn."