Nyt kuskelicens for kuske der vil køre dressur og TopCup både øst og vest.

For at deltage i Dressur og TopCup øst og vest, skal alle kuske, uanset medlemskab betale 100,- i kuskelicens til Dansk Køre Forbund.
Det samme gælder ved start til klubstævner i selskaber og foreninger under Dansk Køre Forbund, samt andre foreninger og klubber, hvis der benyttes dommere eller banebyggere, uddannet af Dansk Køre Forbund.
Beløbet skal uopfordret indbetales til Dansk Køre Forbunds konto i Danske Bank, Reg. nr. 1551 Konto nr. 9130 435 367 eller via mobilePay på 22 28 82 57, husk navn og medlems forening/selskab.
Det er det arrangerende selskab/forening eller klubs ansvar at alle der starter har betalt. Listen over betalte licenser bliver lagt på Dansk Køre Forbunds hjemmeside , og vil blive opdateret jævnlig.
Hvis der ankommer kuske til en stævne plads, der ikke er på listen, kan de betale på stedet via mobilePay, og vise sekretariatet kvitteringen. Eller en mere besværlig løsning for arrangørerne, at modtage betalingen kontant, og arrangøreren så sender pengene til Dansk Køre Forbund, efterfølgende, og samtidig sender en liste til Kassereren med navne på de betalende. Så man behøver ikke at afvise kuske.
Kuske der har national eller international kuskelicens skal ikke også betale denne kuskelicens.

Børn og unge under 21 år, der starter i klasser beregnet til dem, skal ikke betale kuskelicens. Fra 16 år kan man starte voksnen klasse, og så skal der betales.

De første kuske er registret, se her.