Nyheder fra udlandet m.m

Opdatert d. 28. juni 2017

Som skrevet andet sted har Dansk Køre Forbund 3 kuske i udlandet for at prøve kræfter med udenlandske kuske.
Det er Lars Heibing, der er i Tjekkiet. Karina Blaabjerg og Niels Schelde-Petersen der er i Tyskland.

28. juni hjemmesiden er blevet informeret om at der er to kuske mere der starter for Danmark til internationale stænver.

Knud Jørgensen, VK, er også i Tjekkiet, hvor Lars Heibing er. I England er et medlem af SKS, Louise Kaiholm bosat og hun starter i Sandringham, England. Hun har kvalificeret sig en gang til at kunne deltage til VM for Danmark, hvis hun kommer under 65 strafpoint og helt igennem i denne weekend, er det op til køreudvalget om hun skal til VM.

Jeg har lavet en under hjemmeside, som er lidt nemmere at lægge op på end denne, men heller ikke så god. Men den egner sig godt til hurtigt lige at lægge lidt på via telefonen.
Jeg er i den heldig situation at en del, nogen efter kraftig opfordring, sender billeder og information hjem. De har selvfølgelig krav på at det bliver videre formidlet hurtigst muligt, så derfor prøver jeg denne måde.

Den ekstern hjemmeside er ikke længere tilgængelig