Midtjysk Køre Selskab afholder TREC-kørestævne

Den 21. september, 10 Uglkærvej 4, Tvis, 7500 Holstebro.
Der startes med Kaffe og rundstykker kl. 830 derefter er der briefing og banegennemgang, første kusk starter kl. 10oo middag kl.12oo til 1245 starter vi igen, når alle kuskene har været igennem er der eftermiddagskaffe. Under stævnet vil der være dommer, og der vil være kontrollanter til stede ved hver forhindring det vil også være sådan at ved en af forhindringerne skal kusk og grooms bytte plads sådan at det er groomen der kører den forhindring igennem, der vil være brugskørselsvogne til afbenyttelse, men man må også meget gerne benytte sin egen vogn som kan være en fordel der kan også lånes en maraton vogn på pladsen.

IMG 2508

TREC kørsel er ny ting inden for kørsel, en kombination af brugskørsel maraton og keglekørsel hvor groomsen også bliver også aktiveret, med at åbne låger og måske også køre en forhindring. Alle hesteracer kan deltage, der køres en rute på ca. 2 km inkl.. forhindringer og det har man 30min til, og hvad vi har erfaret fra vores prøve stævne i foråret kan det sagtens lade sig gøre så bare kom ud af busken og deltag.
Startgebyr 150,- kr. for medlemmer af MKS. 200,- kr. for ikke medlemmer. Kaffe og rundstykker 25 kr. der KAN BESTILLES aspargessuppe til middag 75 kr. inkl. en øl/vand. MEDBRING selv bestik og tallerken, ellers må man selv medbringe forplejningen.
Der kommer startliste og bane skitse efter sidste tilmelding Og det er SENEST d. 14. september til undertegnende. Der skal være min 10 kuske og max 18 så er der venteliste .
Venlig hilsen Grethe og Kurt Pedersen, Uglkærvej 4 7500 Holstebro Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 20640453.
Håber vi får en sjov dag.