Opråb fra TopCup Vest

Åben indbydelse til TopCup møde vest fra Mathias Birkely, FKS og Kurt Pedersen, MKS.

Indbydelse til topcup møde 2017.
Da Søren Jensen har valgt at trække sig fra udvalget er vi ved at være en mindre skare tilbage og vi vil meget gerne der er mindst  en eller to personer som kunne tænke sig at være med i udvalget , og der er ikke meget arbejde forbundet med det ud over mødet sidst på året, og hvis ikke vi får udvalget op at køre igen er vi nok der henne at vi overvejer at lukke topcupen, hvad jeg synes er meget ærgerligt  der er en supper god økonomi idet, og jeg vil kæmpe til det sidste da det er med til at få nye kuske med og det er der vel stort behov for, hvis ikke der kommer flere stramninger som jeg vil gøre mit til der ikke gør , vi er nået til den yderste ende af snoren. Så der for håber jeg at der vil være opbakning fra de jyske og fynske køreselskaber til at medvirke til at få det til at køre.
Vi modtager gerne forslag fra medlemmerne som skal være os i hænde senest d. 14-11, vi vil også meget gerne have datoer til 2018 så vi kan få dem på kalenderen, og det er nok en god ide at afholde topcup sammen med klubstævner eller andet stævne f.eks. påtænker vi i MKS at lave det sammen med et trec kørestævne.
Og på grund af velstand i kassen vil udvalget være vært ved 3 stk. smørrebrød inkl. drikkevarer til tilmeldte personer senest d 17-11.
Mødet afholdes Uglkærvej 4 Tvis 7500 Holstebro D 24-11 kl.19oo
Tilmelding og forslag sendes til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller                               20640453

Venlig hilsen fra Mathias Birkely og Kurt Pedersen.