Info om forspændingskursus i Østjylland

Info møde om forspæningskursus i morgen i Østjylland.

Østjysk Køre Selskab starter igen i 2018 op på vores forspændningskursus. Drømmer du om selv at køre din hest/pony til med hjælp fra undervisere/mentorer, så mød op denne onsdag aften og hør mere om kurset. Selve kurset starter op umiddelbart efter, nemlig på alle lørdage formiddage, og kører frem til og med april.

På infoaftenen møder du op uden hest, men med alle dine spørgsmål vedr. kurset og tilkørsel. Denne aften er fuldstændig uforpligtende, og det er kun din fantasi, der sætter grænser for dine spørgsmål vedr. en evt. kommende tilkørsel af din hest/pony. Der vil være nogle, der kører rundt med deres heste i ridehuset, så du kan komme med på en vogn. Der vil også være kaffe på kanden og lidt kage, mens vi snakker om tingene og svarer på spørgsmål.
Mødetid på den uforpligtende infoaften: onsdag, den 10. januar kl. 19-21.
Mødested: Ridehallen i Linnerup, Linnerupvej 18, 7160 Tørring. Parkering umiddelbart vest for ridehallen, og ikke inde i selve gårdspladsen, tak!