Opdateringer på hjemmesiden 15. januar 2018

FEI har udsendt rettelser til reglementet til det 11 reglement fra 2014.
Det mest revolutionære er at groom nu må hjælpe kuske i forhindringskørsel uden man får tildelt strafpoint. Se reglementet her, med rettelser og tilføjelser som er markeret med rødt. På Engelsk.
Dansk oversættelse kommer.

Kalenderen
Dansk Køre Forbunds aktivets kalender er opdateret med medlems selskaber og foreningers aktiviteter 2018. Ligeledes er der link til FEI’s kalender for stævner i Europa.
Her skal man være opmærksom på at EM for juniorkuske i Ungarn er rykket en uge, er nu fra den 16. – 19. august i Aszár Kisber. Ændringen skulle være begrundet af et andet stor stævne i Ungarn på den planlagte dato.
Se DKF kalender her.

Ved hver aktivitet er der link til arrangørernes hjemmeside og for nogle selskaber eller foreningers vedkommende en lille beskrivelse af arrangementet, hvis det er tilgængeligt. Mange foreninger har ”kun” offentlig gjort navn på arrangementet, hvilket ikke gør arrangementet særlig indbydende for interesserede nye medlemmer. Jeg kan anbefale at se Vestjysk Køre Selskabs, se her.