Lise Lotte Watson viser film m.m i Vestjylland

Vestjysk Køre Selskab skriver: Foredrag med Liselotte Watson. D. 23. februar har vi fået æren af at få besøg af Liselotte Watson på Højgårdsskolen, Ingridsvej 2 i Lind, Herning.
Liselotte vil holde et foredrag for os omkring hestevognskørsel gennem tiderne. Hun vil have nogle film med, som hun fortæller ud fra. Hun er født og opvokset på Amager, og bor i dag i Buerup, og har hele hendes liv haft med heste at gøre. Liselotte startede som hestepige ved Henri Hage, Dansk Køreforbunds præsident, i 1985, og har derfor mange år på bagen med hestevogns kørsel.

12705236 1124469060906098 6921976908650533326 n

På cv’et er også et par erhvervet Danmarksmesterskaber i 1992 og 2002 med enspænder, og er i dag medlem af Dansk Køre Selskab, hvor hun stadig kører. Hun er også medforfatter af hæftet ”Kørsel med Hest og Vogn”, som er mulig at købe gennem Dansk Køre Forbund, der også står bag udgivelsen.
Liselotte vil fortælle om, hvordan hestevogns kørsel har ændret sig gennem hendes tid som kusk.
Tidspunkt: Da det er en rigtig lang køretur for Liselotte, så har vi valgt at lave det til en hyggelig aften, hvor vi alle kan mødes og spise i fællesskab inden foredraget starter. Aftenen starter kl. 18.30 og foredraget starter ca. 19.15. Vil man ikke have spisning med, er man velkommen kl. 19.15 til foredraget.
Der er mulighed for at købe smørrebrød til 30 kr. pr. stk. fra Fruehøj Slagter. Derfor er det også vigtigt, vi får en tilmelding omkring, hvor mange vi skal bestille. Foreningen sælger vand og øl i løbet af aftenen.
Der vil være kaffepause i løbet af aftenen, hvor foreningen står for kaffe og kage.
Sidste tilmelding er 19. februar.
Pris: For aftenen er for medlemmer gratis og ikke medlemmer 30 kr.
Tilmelding til Elin Juelsgaard på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / 61741234 eller Per Christensen på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / 40185520. Der medbringes betaling til Elin på aftenen.