Kuskelicens 2018

Køreudvalget, ved Kurt Klindt har anmodet hjemmesiden om at huske kuske på, at betale kuskelicens før start af stævner, nationalt og internationalt.
Kasserer Mette Buchwald, har bedt hjemmesiden om at oplyse, at kassereren i år ”kun” sender opkrævninger ud på de kuske der i 2017 havde internationalt kuskelicens. Ønsker du ikke international licens i år, eller du ikke før har haft det og ønsker det bedes du sende en mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Kuske der ønsker klub- eller national licens skal indbetale, af egen vilje, enten via mobile pay nummer 70127 (det er rigtigt, der kun er fem cifre) eller på Dansk Køre Forbunds bank konto. Reg. nr. 1551 konto nr. 9130 435 367.
Navn og forening, selskab skal anføres i reference på indbetalingen.
Man modtager ikke kvittering, listerne for licensbetalte opdateres jævnlig, man må dog forvente lidt behandlingstid, men hvis ikke Jeres navn stå på listerne når i starter stævne, og der er betalt, skal der selvfølgelig ske en henvendelse til kassereren.
Children, juniorer og youngdriver skal ikke indløse kuskelicens, så længe de starter i de respektive children, junior og youngdriver klasser, starter man i seniorklasser, kræver det kuskelicens.
Priser: klublicens kr.: 100,- Nationallicens kr.: 200,- Internationallicens kr.: 600,-
Se licens lister og mere om licenserne her.