Trec kørsels stævne - Midtjysk Køre Selskab

Kurt Pederesen skriver på facebook:

Mks afholder Trec køre stævne og fløjt og kør D 29 -3 Skærtorsdag hos Grethe og Kurt Pedersen Uglkærvej 4 Tvis 7500 Holstebro . Stævnet starter ca. kl. 9 med kaffe og rundstykker a25 kr. ca. 930 banegennemgang hvorefter stævnet starter kl10oo efter pausen starter vi på fløjt og kør .
Trec kørsel er noget alle kan deltage i under stævnet vil der være dommer ,og kontrollanter til stede ved hver forhindring, det vil også være sådan at ved en af forhindringerne skal kusk og grooms bytte plads sådan at det er groomen der kører den forhindring igennem, der vil være brugskørselsvogne til afbenyttelse, men man må også meget gerne benytte sin egen vogn som kan være en fordel der kan også lånes en maraton vogn på pladsen.

28471793 10213617794432711 5856787468350652416 n

Trec kørsel er ny ting inden for kørsel , en kombination af brugskørsel maraton og keglekørsel hvor groomsen også bliver også aktiveret , med at åbne låger og måske også køre en forhindring . Alle heste racer kan deltage , der køres en rute på ca. 6km incl. Forhindringer. Start gebyr 150kr. for medlemmer af Mks. 200kr for ikke medlemmer indbetales på Mks. Konto 9261 3050763675 husk at skrive navn og treckørsel på. Der kommer startliste efter sidste tilmelding Og det er SENEST D 17-3.
Fløjt og kør er en toppe bane hvor man kører mod sig selv , en gennemkørsel på fejlfri tid og ingen bolde så er der en rosset hjemme pr. start nr. , startgebyr er 25kr. pr. start,ganske enkelt her kan alle deltage uanset hvad man kører med , der betales på dagen kontant eller mobil pay Der kommer startliste efter sidste tilmelding Og det er SENEST D 17-3.
Den arrangerende foreninger Mks. påtager sig intet ansvar for skader på personer og heste forsk. materiel
Alle er velkommen til at deltage også medlemmer fra andre køreforeninger