TØS-finalen i Herning.

Nej det er ikke DV’s hingstekåring jeg skrive om, men den turneringen med dressur og maraton/forhindringskørsel som kører på Fyn og fra det midterste af Jylland til grænsen. Det er på lørdag d. 24. april på Herning Rideskole, Godsbanevej 4, 7400 Herning.

Der er desværre kun 11 tilmeldte her sidst på dagen, hvor sidste tilmelding er, ser dog ud til at en tre stykker mere har tilmeldt sig her lige før midnat. Men der er plads til flere, og det er faktisk en nødvendighed, hvis økonomien skal hænge sammen. Så jeg er sikke på at hvis man får sendt en tilmelding her lørdag d. 17 går det nok. 200 kr. i startgebyr sættes ind på reg. nr. 7184 kontonummer 0001233498, samt sende en mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

29216718 10215473475980952 1280531300867899392 n

Se nyt tiltag her.

Pia skriver:

Da vi ikke har så mange tilmeldte til vores turnering næste lørdag d. 24. Marts, foreslår jeg en ekstra mulighed. Vi har to fantastiske dommere på dagen, kanon hal og en lækker bane sat op med hvid stakit og det hele. Så hvis nogen kunne tænke sig en "kør for dommer" , så kom med og prøv. Vi kører program 3,4 og 5 til indendørs. Så hvis man kunne tænke sig at bare at være med og prøve dressuren, så er i velkomne. Vi stiller alligevel alt op, så det er synd det ikke bliver udnyttet.
Pris er 125 kr. For bare dressur. Skriv til mig senest tirsdag, hvis I har lyst.
Det er i Herning på Herning rideskole, godsbanevej 4.