Danske køre stævner i uge 16, næste weekend.

I Jylland er der stævner både i nord og syd. På Sjælland i midten ved Ringsted.
Lørdag d. 21. april.
I Trekants området, har Trekantens Køre Selskab klub stævne hos formanden Niels Schelde-Petersen, Husmandsvej 2, 6621 Gesten. 14 står på startlisten. Stævnet er et produkt af det samarbejde som Fyens Køre Selskab og Trekantens Køre Selskab har indledt. Der er både dressur, maraton og forhindringskørsel, med første start i dressur kl. 09:30 og maraton kl. 14:00. pdfSe startlisten her.
Søndag d. 22. april
Vendsyssels Køre Forening, har stævne på deres kørecenter, hvor hele 22 står på startlisten, dog, er der flere af kuskene der starter to gange, pdfse her.
Det er et meget bredt felt, meget seværdig, og nok værd at køre efter, for en god oplevelse. Med Danmarks ældste konkurrence kusk på listen, Ove Larsen. Samt nogle af de yngste. Der er alle tre discipliner, dressur, maraton og forhindringskørsel.

Sjællandske Sportskuske er vært og arrangør af anden afdeling af det Sjællandske Dressur og TopCup på Juellund, Slimmingevej 28 – 30, 4100 Ringsted.
21 står på startlisten, første start er kl. 10:00 og præmieoverrækkelse forventet kl. 15:00. pdfSe startlisten her.