Breaking News - DKS' nye sted.

Dansk Køre Selskab har lavet aftale om ny sted til afholdelse af kørestævner. Allerede næste års internationale stævne planlægges at afholdes der.
Og det er kun fordi, udtaler Jørgen Ahrendt-Jensen, tidligere formand for Dansk Køre Selskab at man har fået levet et stykke jord på en sølvtallerken. I forbindelse med at man skulle låne højtalere og andre ting af Mørkøv Kræmmermarked, siger formanden Alex Christensen, om ikke den plads de bruger hvert år til Kræmmermarked var noget, om ikke man ville se på det. Det ville man gerne og selv om andre ting var i spild, var man ikke i tvivl, her var stedet. Det ligger 4 km fra Dorthealyst, adresse er Rævebjerg, 4440 Mørkøv. Og i dag, efter at hele bestyrelsen, en del hjælpere og andre der støtter DKS, som Dansk Køre Selskab kaldes i daglig tale har set det, blev der underskrevet kontrakt.
Se video fra området her.

red

Aelx Christensen, formand for Mørkøv Kræmmermarked og Jørgen Ahrendt-Jensen, da de sidste brikke blev aftalt.