Sjællandske Sportskuske inviterer til Private Driving søndag den 16. september 2018.

Sjællandske Sportskuskes Tur-udvalg inviterer til Private Driving på Gjorslev Gods.

Private Driving er en uformel køretur med vores smukke heste og vogne, hvor ekvipagerne ikke bliver bedømt, men man forventes at holde en hvis standard. Alle typer vogne er velkomne, hvis bare det er pænt og rent. Der vil være indlagte stop og en frokostpause.

Vi mødes på Gjorslev slot ligger i Holtug Sogn på Stevns. Det blev opført omkring 1396 af Roskildebispen Peder Jensen Lodehat. Slottet er udformet som en korsbygning med det ca. 30 meter høje tårn i midten. Byggematerialet er kalksten fra Stevns Klint. Godset ejes nu af Jens Edward Tesdorpf og den daglige drift er baseret på landbrug, skovdrift og udlejning af jagt.
Vi kører en tur gennem skov og mark efter manager Anders Hansens anvisninger.
Vi mødes på Gjorslevvej 20, 4660 Store Heddinge hvor der er rig lejlighed for at parkere men alle skal samle efterladenskaber op før afgang !!
Vi kører i kortege med afgang klokken 11. Turen er på ca. 20 km med 3 pauser, hvor man i de 2 pauser meget gerne må tage noget godt med til fællesskabet (kage, lidt sødt eller /og drinks) og frokosten er en medbragt madkurv for egen regning.
Send en mail til Steen Harley på Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.   eller en sms til Steen på 42592608 senest 15. september hvis dette har din interesse.

gjorslev