Tømmertræk stævne i Tjele

ØKS afholder tømmertrækningsstævne i samarbejde med DSF (Dansk Schleswiger Forbund) mandag, den 22. april (2. påskedag) hos Karin & Niels Jørgen, Stald Ramsdal, Kvorning Møllevej 20, Kvorning, 8830 Tjele.
Mødetidspunkt for deltagere: Kl. 09.00 til fælles morgenkaffe og briefing. Stævnestart: kl. 10. Der skal påregnes middagspause.
Startgebyr: kr. 175,- som inkluderer morgenkaffe samt kaffe/kage (kun til kusk + 1 hjælper) under præmieoverrækkelsen. Frokost medbringer du/I selv.
Tømmertrækning er ikke kun for de helt store heste, men også for de helt små.Så størrelsen - på hesten altså er bestemt ingen hindring for deltagelse. Publikum er også meget velkommen, så har du/I blot lyst til at kigge forbi og nyde synet af de arbejdende heste og kuske, i det særdeles flotte og kuperede landskab, så kig endelig forbi, men husk at medbringe madpakke. Øl/vand og kaffe kan dog købes. Se mere i aktivitetskalenderen.