SSK inviterer til Dressur & TopCup stævne d. 22. april

Sjællandske Sportskuske Dressur- og Top Cup mandag den 22. april 2019 på Juellund, Slimmingevej 28-30, 4100 Ringsted

Officials Stævnevært Monika og Henrik Køier Andersen

Stævneleder Ole Kristiansen

Dommere: Dressur: Pia Skar Kegler: Anne Faurschou

Banebygger Monika Køier Andersen

Sekretariat Helle Heebøll

Propositioner: Dressur Cup og Top Cup iflg. regler 2019 (vedhæftet) Generelt • Ved start af begge cup’er køres dressur før keglekørsel. Der tages hensyn til kuske der kører med samme vogn/ekvipage, groomer for hinanden etc. Starttiderne tilpasses i det omfang det er muligt. • Det kan blive nødvendigt at ændre nogle starter i forhold til den aktuelle klasse. Afslutning af klasserne og præmieoverrækkelse vil fremgå at startlisten. • Banerne er åbne en time før start og i pauserne. Forspændingskontrol for klasse Let og Junior, skal ske før Dressur start. Måling af vogne skal ske senest en halv time før Top Cup start. Der køres med samme Startnummer i dressur og kegler. • Vær opmærksom på ændringer i Top Cup Regler 2019 og Dressur Cup Regler 2019 • Sjællandske Sportskuske påtager sig intet ansvar for ulykker, skader eller sygdom, der måtte opstå. Vi forventer, at alle kuske har tegnet den lovpligtige ansvarsforsikring på sig selv, sin/sine heste og sit køretøj
Dagens program og tidsplan vil fremgå af startlisten Bespisning: Der vil være åbent for salg af mad og drikkelse.
Tidsplan kl. 08.00 Banerne er åbne/morgenkaffe dommere og officials Udlevering af vognnumre, måling af vogne, forspændingskontrol. m.v.
kl. 09.30 Dressur Cup og Top Cup starter Frokostpause iflg. startlisten.
Kuskelicens Hvis du vil ud at starte Top Cup, Dressur Cup og lign. og ikke har betalt national/international kuskelicens, skal du nu betale kuskelicens på 100kr pr år. Du betaler 100kr til : Bank: Danske Bank Reg. nr. 1551 Konto nr. 9130 435 367 Husk dit navn og klub/forening. Hvis du ønsker at starte landsstævner skal du fortsat betale 200kr for den nationale licens. Du skal altså betale licens, uanset hvilket niveau stævne du vil starte
Send ID tilmelding som vedhæftet fil, på mail til SSK: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Mangler du ID nr. kontakt Gyda ( Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. Send kun én tilmelding med oplysning om hvilke klasser du starter i (Dressur Cup og Top Cup) Startgebyr 150 kr. / børn 75 kr. for hver enkelt start. Tilmelding er først gældende når Indbetaling er modtaget til SSK’s konto i Danske Bank reg nr. 4424 kontonr. 4869244678 Mobile pay: 42571 HUSK ID nr. og NAVN Deadline d. 15. april 2019 ! Tilmelding efter 15. april, betragtes som efteranmeldelse til dobbelt startgebyr Startliste sendes ud på mail, Facebook og foreningens hjemmeside
Sjællandske Sportskuske glæder sig til at byde velkommen til et godt stævne.