Besøg hos Helgstrand Dressage 10. august

Besøg hos Helgstrand Dressage den 10. august

Det er lykkedes os at få lov til at komme til rundvisning på Uggerhalnevej 80, 9310 Vodskov hos Helgstrand Dressage. Det er nok én af Danmarks største stutterier med 250 heste og 80 ansatte. Erik Yde vil give en rundvisning på ca. 2 timer. Jeg forventer, vi starter kl. 13.00 og hvis vejret er til det, finder vi et sted, hvor vi kan spise vores medbragte frokost.
Når vi har fået rundvisning vil vi køre til Fjordparken 69, 9640 Farsø, hvor Jan tænder grillen, og vi laver noget fælles spisning. Prisen for rundvisning vil være 50 kr., og vi deler udgiften til maden og medbringer selv drikkevarer. Vi håber at se rigtig mange af jer. Tilmelding af hensyn til Erik Yde, som skal sætte en lørdag af til det senest den 15. juli, men meget gerne før. Vi må max. Være 30 personer. Alle er velkomne, men overstiger antallet de 30 vil TKS-medlemmer have førsteret. Har du lyst til at se mere, er der mulighed for at se lidt på helgstranddressage.com.
Vel mødt