Vi kører sammen - hver for sig

Kør sammen hver for sig polo forside til hjemmesiden

TILBUD TIL ALLE om at købe en DKF-2020-CORONA-shirt.

Vi har kreeret et minde om det herrens År 2020, Året hvor alt er anderledes. Året, hvor CORONA pandemien ændrede alle vores planer. Det ord vi har hørt oftest i år, er ordet AFLYST. Landsstævner er aflyst - Dyrskuer er aflyst og DM er udsat. Det betyder jo også at Køreselskaberne mangler indtægterne fra de arrangementer. Derfor tilbyder vi nu alle at købe en sort DKF-2020-Corona Polo-shirt eller T-shirt med et særligt DKF 2020 logo..

DKF skal ikke tjene på trøjerne, men overskuddet går til Køreselskaberne.

Man kan vælge tryk på forside og/eller på ryggen, det er samme pris Polo-shirt: 450 kr T-shirt: 315 kr incl tryk og porto. Heraf går ca 100 kr til det køreselskab du vælger

Corona-shirt bestilles hos sekretær Helle Heebøll På Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. På messenger eller SMS 2978 7788 Betaling ved bestilling på MobilePay også på 2978 7788 Angiv størrelse XS – 5xl børnestørrelser angiv barnets højde

Angiv desuden hvilket Køreselskab du ønsker at støtte.

Kør sammen hver for sig t-shirt bagside

pdf.pngDKF_Corona-shirt.pdf