Dansk Køre Forbunds Championat i kørsel 2013

Det vil sige, at vinderen af 1-spand hest må blive Henrik Høper med hele 87 point. Nummer to bliver Danmarksmesteren Udo Buchwald med 38 point. På 3. pladsen ligger verdensmesteren i forhindringskørsel Ane Wieder med 30 point.

Ole Buch Jensen ligger til at vinde 2-spand hest med 48 point. Hans-Henrik Mosegaard Nielsen på 2. pladsen med 42 point, og Finn Qvist er på 3. pladsen med 31 point.

Ponyer

I pony-klasserne kan der stadig nå at ske noget, for VM i Frankrig tæller med, men som det ser ud nu, ligner Verdensmesteren Kristina Klindt en vinder i 1-spand klassen. Lad os håbe, at det også er en verdensmester, der vinder når vi når til november. Nummer to er Peter Koux, Niels Schelde-Petersen ligger på en 3. plads.

I 2-spand pony fører Lars Dau med 22 point - efterfulgt af Anette Holst Irming med 16 point. Svend Jakobsen er på 3. pladsen med 9 point.

Kvalifikationslisten for kuske til VM er opdateret, se den og hele championatslisten, som den ser ud nu her:

Resultater, Kvalifikationer & Ranglister