Opdateret liste for kvalificeret kuske til DM

Dansk Køre Forbunds sekretær og kasserer, Anette Holst Irming, offentliggjorde forleden listen over kuske, der er kvalificeret til Danmarksmesterskabet i kørsel med hest og vogn i Revsø 2014. Der er blevet tilføjet nogle kuske. Man skal huske, at det er et ret kompliceret job at få samlet data fra de forskellige stævner. Dernæst skal data, ses i sammenhæng med de krav, der er opstillet, at man har opnået under 70 strafpoint i dressur, ellers tæller stævnet ikke.

Under "KØRESPORT", "Konkurrencekørsel" finder man "Resultater, Kvalifikationer & Ranglister" - der findes krav, som køreudvalget har besluttet, man skal klare for at komme til DM, VM m.m.

Der er listerne også over de kuske, som fortiden er kvalificeret til både VM'er og DM. Det skal understreges, at fordi man står på en liste, er man hverken forhånds eller reelt tilmeldt.

Der er en ny liste i Microsoft Excel-format. Den egner sig ikke til at blive ændret til PDF-fil. Så hvis man vil se den, skal den gemmes på ens PC - det anmoder den om automatisk, når man klikker på den, og dernæst åbnes med et program, der kan åbne Microsoft Excel.

Listen indeholder kuske, der kører svær klasse ved landsstævner eller internationale stævner og har opnået mindst 70 strafpoint i dressuren og har gennemført stævnet. Ikke alle på denne liste er kvalificeret endnu.

Hvis der er mangler på listerne, bedes man sende en mail til DKF's sekretær Anette Holst Irming, mailadressen står på forsiden af hjemmesiden nederst under kontakt.

Her direkte link til listen for kuske, der er kvalificeret til DM