Dommermøde og banebyggerkursus

Dansk Køre Forbund inviterer alle dommere, dommerkandidater og vordende dommerkandidater til dommerkonference på Juellund, Slimmingevej 28-30, 4100 Ringsted. Vi har i år valgt at lægge dommerkonferencen på Juellund, da SSK (Sjællandske Sportskuske) har en fin grusbane, større end 40 x 100 m, som der kan køres på året rundt, og i år skal vi øve os i at dømme dressurprogram 11, som både 2- og 4-spand hest skal køre nogle år frem.

Alle dommere skulle have fået invitation pr. mail, hvis ikke bedes I henvende Jer til Arnild Arp-Hansen.

I weekenden den 29-30 marts 2014 arrangerer Køreudvalget i samarbejde med DKS et banebyggerkursus med fokus på forhindringsbaner (keglebaner). Kurset henvender sig til alle, der bygger/skal bygge forhindringsbaner (keglebaner) både til TopCup, klubstævner og landsstævner. Samtidig henvender kurset sig til dommerkandidater, der ønsker at blive uddannet som allround-dommere, da det er et krav i uddannelsen.
Instruktør: Kim Andreasen, der er international banebygger
Kurset afholdes på Dorthealyst, Knapstrup, 4440 Mørkøv