Nyt fra køreudvalget

Køreudvalget arbejder jo hele tiden, og meget målrettet, på at udvikle køresporten i Danmark og skaffe vore kuske de bedste udviklingsmuligheder, både nationalt og internationalt. Derfor bliver der i den kommende weekend afholdt et møde hos Udo og Mette for de kuske der kører 1 spand hest, og som har kørt eller påregner at køre internationale stævner. Dette møde er specielt målrettet frem mod det forestående VM, hvor det så end skal afholdes, således at der kan stables et slagkraftigt og konkurrenceklart hold på benene. Køreudvalget er repræsenteret ved dette møde af Henrik Koier som chef d`equipe.

Dette tiltag vil jo fremadrettet også komme til at gælde de kuske der kører pony og 2 spand hest, og er der kuske der på nuværende tidspunkt ved, at de vil satse på en VM deltagelse i 2015 i de nævnte klasser, så send da endelig en mail til Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. , så vil vi vende tilbage med tidspunkt og sted for disse samlinger.

På køreudvalgets vegne

Michael Irming