Gratis forhindringsbane på Sjælland

SSK har en kørebane, der kan bruges i næste alt slags vejr, dog ikke, hvis der ligger, meget sne, det gør det heldigvis ikke for øjeblikket. Og så har de et medlem, Monika Køier Andersen, der ikke er bange for at lave noget og som har været til en del stævner, hvorfra hun har gemt forhindringsbane papir. Og så har hun lovet og laver, de weekender, hvor der ikke ske andet på Sjælland, en kopi af baner, så alle og enhver kan komme og kører banen. Sidste gang var der en håndfuld, kuske, så der er plads til flere. Denne weekend, 8/9. februar, er det en bane fra Altenfelden 2011 der er stillet op, og den kan bruges fra solopgang til solnedgang, på Juellund, adressen er Slimmingevej 28 -30, Ringsted. Man behøver ikke være medlem af nogen køreforening, man møder bare op og aflevere banen som den var da man ankom. Det er gratis og der står målepinde ved start. Forspændingen på gårdspladsen og indkørsel til banen mellem stalden og kornladen.

Forhindringsbane-ssk

Print evt banen ud, og tag med.