Ny i køresporten ???

Mange siger vi har en god og publikums venlig sport og noget er der måske om det, på facebook, har Bine Sieria slået følgende op:

Vi var en flok heste/fotonørder, som mødte op til Kørestævnet, maratondagen, på Dorthealyst i lørdags. Ingen af os havde været af sted til noget lignende før. Nogen havde kørt som helt unge/teenager. Andre, som mig, har endnu ikke ført en hest med liner, på trods af 30 år! med heste. Tsk. Tsk. Og så var der min mand, som INTET aner om heste (og som sådan ikke har vist interesse). Om vi var solgt?! Mon ikke. Selv min mand taler nu om, at min ide om at tilkøre min unghest er en god ide, og det kunne da være sjovt med vogn, osv. Om vi hyggede os som udenforstående?! Mon ikke. Hvor var det bare hyggeligt og nede på jorden. Vi følte os draget ind i det, og talte med flere om køresporten som sådan. Alle bidrog og ville rigtig gerne fortælle og dele. Tusind tak for dette. Og tusind tak for den flotte fremvisning af hvad I som kuske og grooms kunne fremvise med jeres smukke og dejlige heste foran en vogn. Det var en virkelig dejlig oplevelse, som vi helt sikkert gerne vil opleve igen.

Nu kommer mit foto bidrag så fra dagen. Jeg har fået "skudt" ca. 90 % af alle ekvipagerne. Jeg håber at I kan bruge billederne, som jeg i den grad har nydt at tage.

Link til siden