Næsten alle gennem dyrlæge tjek til DM

Ingen heste eller ponyer blev helt afvist, et par stykker skal stille til gentjek i morgen inden dressuren starter kl. 09:30.

P7160182

Camping området, bag ved, den store flagstang er Revsø Rideskole

Der er en kanon stemning, alle har åbenbart haft en ok tur til det sønderjyske, en enkelte havde vist lidt problemer men ikke mere end alle nåede dyrlægetjek.
Forhindringerne ser fine ud, der er noget for enhver smag, også publikum.

P7160220

Forhindring nr. 7, hvis man er "normal" tager man den lange rute, op der hvor billedet er taget fra, hvis man vil vinde og være hurtig, kører man op lige før hvidt A, set herfra

Vandforhindringen har man set til landsstævnet, og ved den ikke er farlig med mindre hest eller pony ikke vil i vandet, har en tilpas dybde. Forhindring 7 har ingen prøvet endnu, måske hvis man var til et landsstævne for år tilbage. Der er en stejl skrænt, eller en omvej der er lidt mere human, i hvert fald for ham der skriver dette.

P7160191

Den lille ridehus, er lavet om til festsal, hvor åbning cermoni og kuskefest lørdag skal afholdes.

Der er åbnings ceremoni kl 20:00 hvor også lodtrækningen finder sted, lige derefter kommer startlisten, som vil blive offentlig gjort her, så snart den er færdig udarbejdet.

Hvis man er til lidt "Se & Hør" og hurtige opdateringer fra DM, kan man følge med på facebook. Det kræver ikke profil eller medlemskab

Se her